NLP NEWSLETTER
Tak, chcę otrzymywać dalsze wiadomości o NLP, nowościach na stronie i nowych edycjach kursów i szkoleń.
Imię
E-mail

Treningi NLP w biznesie

Treningi te przeznaczone są dla grup zorganizowanych przez firmy zainteresowane poprawą wyników sprzedaży i zwiększeniem efektywności działania pracowników.

1) KOMUNIKACJA I PERSWAZJA
Wiadomo, że warunkiem osiągnięcia sukcesu jest umiejętność skutecznego przekonywania innych osób. Najlepszy produkt nie odniesie sukcesu, jeśli nie potrafimy przekonać innych o jego wartości. Uczestnicy szkolenia poznają nowoczesne metody nawiązywania kontaktu i wywierania wpływu na innych ludzi. Wzbogacają one i wykraczają daleko poza tradycyjnie nauczane umiejętności interpersonalne. Umożliwiają wytworzenie w rozmówcy pozytywnego nastawienia, tak że będzie on autentycznie zadowolony z podjęcia z nami współpracy. Pozwalają też na wywieranie wpływu na jego procesy myślowe i decyzyjne i skierowanie ich w pożądanym kierunku.
Trening podstawowy (2 dni) uczy jak:
- szybko nawiązać kontakt na płaszczyźnie świadomej i nieświadomej, tworząc atmosferę współpracy i zaufania,
- mówić językiem zrozumiałym dla rozmówcy,
- wykorzystać mowę ciała,
- zwiększyć wrażliwość zmysłów by dostrzegać i reagować na subtelne sygnały niewerbalne rozmówcy,
- zadawać pytania kierujące jego myślenie w pożądanym przez nas kierunku,
- wytworzyć w rozmówcy chęć zakupu towaru lub podjęcia współpracy przez stosowanie wywodzących się z hipnozy wzorców językowych.

Trening zaawansowany (2 dni) -warunkiem uczestnictwa jest wcześniejszy udział w treningu podstawowym. Trening ten obejmuje:
- zaawansowane hipnotyczne wzorce językowe,
- poznanie i wykorzystanie systemu wartości klienta,
- uzyskiwanie wpływu na procesy decyzyjne rozmówcy,
- sposoby skutecznego użycia barwy i tonu własnego głosu,
- metody negocjacji,
- sposoby radzenia sobie z tzw. "trudnymi klientami".
2) NLP W SPRZEDAŻY (2x dwa dni)
Trening przeznaczony jest dla osób zajmujących się bezpośrednio sprzedażą.
Nauczy ich jak sprzedawać więcej, szybciej i z większą przyjemnością- własną i
klienta.
Uczestnicy nauczą się jak praktycznie:
- Błyskawiczne nawiązać kontakt i stworzyć klimat zaufania
- Wytworzyć w kliencie stan chęci zakupu towaru
- Poradzić sobie z zastrzeżeniami klienta
- Zwiększyć swoją motywację do zajmowania się tzw. "trudnymi klientami"
- Sprawić, żeby klienci nie tylko wracali po więcej, ale jeszcze przysyłali kolejnych klientów
3) NEGOCJACJE A WYWIERANIE WPŁYWU
Celem treningu jest nauczenie praktycznego zastosowania najnowszych metod wywierania wpływu w rozmowach handlowych i negocjacjach
Uczestnicy opanują umiejętności pozwalające na:
- Budowanie atmosfery współpracy
- Uzyskiwanie wpływu na procesy decyzyjne partnerów
- Stosowanie "żywego wykrywacza kłamstw"
- Subtelne stosowanie metod sterowania kierunkiem myślenia rozmówcy
- Używanie "niszczyciela konkurencji"
i inne umiejętności
4) MAGIA SŁOWA
Dwudniowy warsztat uczący jak skutecznie posługiwać się językiem, by wywierać pożądany wpływ na rozmówcę. Czy wiesz, że zmiana szyku wyrazów w zdaniu może stanowić różnicę między porażką a sukcesem?
W programie m.in.
- 4 "magiczne" słowa
- Jak naprawdę działają pytania
- Moc implikacji, czyli jak połączyć wszystko ze wszystkim
- Odwracanie zastrzeżeń
- Omijanie świadomych sprzeciwów rozmówcy
5) TWOJE WEWNĘTRZNE ZASOBY
Każdemu pracownikowi zdarzają się chwile zwątpienia, zniechęcenia, czy nawet załamania. Proponowane treningi pozwolą uczestnikom lepiej radzić sobie z różnymi trudnościami, a także skuteczniej wykorzystać swój wewnętrzny potencjał. Nie chodzi tu o dawanie dobrych rad w rodzaju "trzeba myśleć pozytywnie" lub "nie przejmuj się porażkami". NLP uczy konkretnych umiejętności, pozwalających na uzyskanie kontroli nad swoim myśleniem i emocjami. Umożliwia wytworzenie optymalnego nastawienia psychicznego, łączącego osobistą satysfakcję z interesem firmy.

Trening podstawowy (2 dni) uczy jak:
- uzyskać większą pewność siebie,
- kontrolować swoje stany emocjonalne,
- zwiększać własną motywację do zadań trudnych lub mało ciekawych,
- skutecznie radzić sobie ze stresem,
- uzyskiwać pozytywne nastawienie do tzw. "trudnych klientów".

Trening zaawansowany (2 dni) - dla uczestników treningu podstawowego
- zmiana ograniczających przekonań,
- sposoby twórczego rozwiązywania problemów,
- uzyskiwanie wewnętrznego wsparcia,
- przekraczanie dotychczasowych progów możliwości,
- strategie sukcesu
oraz dodatkowo :
- kształtowanie swojej przyszłości poprzez właściwe "zaprogramowanie" swojego umysłu.


Zależnie od potrzeb firmy organizujemy też stosowne szkolenia w zakresie komunikacji, perswazji, motywacji, zarządzania swoimi zasobami itp. Oferujemy również usługi w zakresie consultingu i coachingu. By uzgodnić szczegóły zadzwoń pod numer 606 640 441 lub wyślij e-mail na adres nlp@civ.pl


#
Copyright © 2003-2005 Lech Dębski