NLP NEWSLETTER
Tak, chcę otrzymywać dalsze wiadomości o NLP, nowościach na stronie i nowych edycjach kursów i szkoleń.
Imię
E-mail

NLP w biznesie

Rozmawiacie od pewnego czasu. Wiesz już, że produkt który oferujesz idealnie zaspokoi potrzeby klienta, ułatwiając mu życie lub pozwalając zarobić więcej pieniędzy. To jest właśnie to, czego pragnie, czego mu potrzeba! Wystarczy że go od ciebie kupi, a będzie w pełni zadowolony! Zaczynasz już wyobrażać sobie jak wiele dzięki temu zarobisz i co zrobisz tymi pieniędzmi. Kupisz nowy samochód... wspaniałe wakacje... urządzenie domu... A gdy przekona się, jak dobry zrobił interes, opowie o tobie znajomym i podeśle dalszych klientów...
Tylko dlaczego nie rozumie, że jest to świetny interes dla wszystkich zainteresowanych? Klient mnoży zastrzeżenia i nie docierają do niego najrozsądniejsze argumenty, a ty nie wiesz jak go przekonać.

Znasz taką, lub podobną sytuację? Jeśli zajmujesz się sprzedażą lub negocjacjami zapewne byłeś w niej wielokrotnie. Co zrobić, by przekonać drugą osobę?

Powszechnie już wiadomo, że naturalne talenty sprzedawcy to często są niewystarczające i trzeba je rozwinąć przez odpowiednie szkolenie. Istnieją rozmaite podręczniki i szkolenia uczące jak sprzedać swój towar.
Jednak tylko nieliczne szkolenia uczą jak przez odpowiednie struktury językowe wpływać na myślenie i procesy decyzyjne klienta. A czasem zmiana jednego słowa może decydować o różnicy między sukcesem a porażką.
Myślisz, że to przesada? Dla przykładu porównajmy dwa zdania:

1) "To jest dobry produkt, ale dużo kosztuje".
Co w tym przypadku wysuwa się na pierwszy plan: jakość produktu, czy jego wysoka cena?

2) "To jest dobry produkt, mimo że dużo kosztuje".
Zauważ, jak zmienił się twój odbiór tego zdania. Co tym razem jest ważniejsze: jakość, czy cena?

Słowo "ale" zazwyczaj kasuje to co jest przed nim, podkreślając drugą część zdania. Zwrot "mimo że" z kolei podkreśla znaczenie pierwszej części zdania. Tak więc dokonując pozornie drobnej zmiany jednego słowa, możesz dowolnie sterować myśleniem rozmówcy, kierując jego uwagę na to co zechcesz.
To jednak nie wszystko. Efekt ten możesz wzmocnić, odpowiednio akcentując wybrane słowa, oraz przez zmianę intonacji otwierając w jego umyśle tzw. moduł otrzymywania poleceń. Te niuanse trudno przedstawić w formie pisemnej, potrzebna jest bezpośrednia demonstracja i instrukcja jak to robić.

A jest to tylko drobny fragment tego, co uczymy na kursach perswazji NLP. Pomyśl, ile możesz uzyskać, gdy nauczysz się jak błyskawicznie wywołać w rozmówcy wrażenie zaufania i dobrego kontaktu. Poznasz metody szybkiego wywołania w nim chęci zakupu i połączenia jej z produktem który oferujesz. Czy wiesz, że jednym ruchem ręki możesz dosłownie wymazać z jego umysłu potencjalne zastrzeżenia? (I nie jest to metafora!)

Czy można chcieć czegoś więcej? Można! Można sprawić, że z ciężkiej pracy sprzedaż stanie się zabawą. Zamiast radzić sobie ze stresem, lepiej nie dopuścić do jego powstania! Można sprawić, że ten trudny klient na widok którego opanowywała cię trzęsionka, nagle zmieni się w interesujące wyzwanie. Zamiast mówić sobie "Boże, tylko nie on" zaczniesz zadawać sobie pytania: "Jak dobrze będę się bawić, sprawdzając na nim różne poznane techniki? Która z nich zadziała najsilniej?" A co powiesz na zaprojektowanie sobie stanu emocjonalnego, najbardziej odpowiedniego do prowadzenia negocjacji lub sprzedaży? Na przykład stanu łączącego pewność siebie, klarowność myślenia i uważność. Można stworzyć dowolną kombinację stanów emocjonalnych i sprawić, byś wchodził w nią w momencie gdy pojawia się klient. To wszystko i jeszcze więcej możesz uzyskać zamawiając u nas trening lub indywidualne sesje coachingu.

Zadzwoń 606 640 441 lub wyslij e-mail nlp@civ.pl



#
Copyright © 2003-2005 Lech Dębski